تدریس خصوصی آیلتس و مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس

معمولا آموزش و یادگیری زبان انگلیسی ،به علت نقش کلیدی زبان در ارتباطات بین فردی، به شکل جمعی توصیه می شود.  با توجه به روانشناسی آموزش و نیز لزوم ایجاد امکان تکرار و تمرین، یادگیری زبان انگلیسی در جمع آسان تر است. اگرچه توسعه کلاس های گروهی متاثر از عوامل متعددی که مهمترین آنها توجیه مالی مجموعه های آموزشی است، ایجاد امکان ارتباط افراد مختلف با شخصیت، موقعیت اجتماعی و سرعت یادگیری متفاوت و… در یادگیری زبان انگلیسی تاثیر بسزایی دارد.

ولی یادگیری خصوصی زبان انگلیسی  دلایل و مزایای خاص خود را دارد که همواره مورد توجه زبان آموزان بوده است. جدای از انگیزه های شخصی انتخاب این روش برای یادگیری زبان، عوامل موثر در یادگیری بهینه با وجود گرانتر بودن این روش آموزشی برای زبان آموزان همیشه یک انتخاب برتر است.

به این دلیل که مدرس در کلاسهای خصوصی، درس را برای نیازهای یک نفر ارائه می کند، معمولا بازدهی آموزش بالاتر می باشد و همچنین با توجه به اینکه فقط یک نفر تحت آموزش قرار می گیرد مدیریت زمان و میزان تکرار و تمرین هر فعالیت در هر مبحث بسته به نیاز زبان آموز طراحی و اجرا می شود. عامل موثر دیگر در بازدهی مطلوب دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی، لحاظ کردن تیپ یادگیری زبان آموز در طرح درس است، که هدفمند و برای نیاز یک شخص انجام می شود.

عوامل دیگر انتخاب کلاس خصوصی، امکان هماهنگی زمان کلاسها با برنامه شخصی و مناسب ، شرایط شغلی و اجتماعی، نیاز های آموزشی و… زبان آموز است.

 

تدریس خصوصی آیلتس

از آنجایی که کلاس IELTS، آموزش مهارت برای کسب نمره مناسب در آزمون آیلتس است و در کنار آموزش مهارت های چهار گانه زبان، تکنیک ها و استراتژی های آزمون آیلتس نیز آموزش داده و تمرین می شود، کلاس خصوصی آیلتس می تواند انتخاب مناسبی برای اشخاص مختلفی باشد زیرا که آموزش و تمرین مهارت ها به کمک مربی کاملا مفید و مؤثر اند.  علاوه بر تمام موارد ذکر شده در بالا که نقش زیادی در کارآمد کردن دوره دارند، همچنین آموزش مجازی آیلتس ابزار های بسیار مناسبی در اختیار مدرس و زبان آموز قرار می دهد که کیفیت آموزش را بالا ببرد.
امکانات آنلاین آموزشی ابزار قابل ارزیابی برای تمرین مهارت های امتحان آیلتس به زبان آموز و مدرس دوره می‌دهد تا به طور تدریجی و کنترل شده، این مهارت ها آموزش داده و تمرین شوند.

 

تدریس خصوصی انگلیسی آنلاین

کلاسهای خصوصی آنلاین زبان انگلیسی علاوه بر مزایایی که استفاده از آموزش آنلاین دارد (برای آگاهی از مزایای آموزش آنلاین به این لینک مراجعه نمایید.) امکان ضبط و مشاهده مجدد کلاس در کنار امکان تکرار دروس ارائه شده به شکل غیر همزمان را فراهم می کند. همچنین امکان استفاده از منابع آنلاین و امکاناتی که تکنولوژی مهیا کرده است ، که معمولا در کلاس های حضوری استفاده نمی‌شود، وجود دارد. به علاوه امکان انجام تکالیف به صورت آنلاین و خارج از زمان آموزش کلاس نیز مهیا می شود.

همانگونه که در مقایسه آموزش آنلاین با حضوری فرصت ها و محدودیت ها مورد ارزیابی قرار می گیرد، در آموزش خصوصی زبان انگلیسی نیز تفاوت های بارزی وجود دارد که البته جدای از تمایلات شخصی برای نوع کلاس خصوصی، محدودیت ها و شرایط اجتماعی در انتخاب کلاس آنلاین خصوصی بسیار تاثیرگذار است.

تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی

وقتی از مکالمه زبان انگلیسی صحبت می شود، این برداشت وجود دارد که آموزش آنلاین زبان انگلیسی امکان آموزش و یادگیری این مهارت را ایجاد نمی‌کند که برداشتی کاملا خلاف واقع است. به این علت که تکنولوژی و امکانات آن، فرصت یادگیری و تمرین صحبت کردن را به شکل بسیار دقیق و متنوعی ایجاد می نماید و مکالمه زبان انگلیسی نیز خیلی مؤثر و با بازدهی مطلوبی انجام می شود. در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، مانند مهارت های دیگر، با استفاده از مدل های مناسب، تکرار و جایگزینی کلمات در جملات اتفاق می افتد که با استفاده از دروس تعاملی  انجام چنین تمرین های بهتر و بیشتر مهیا می شود.

بیشتر بخوانید  تمام اطلاعات راجع به کلاسهای آنلاین زبان که باید بدانید

امکان گوش دادن، تکرار کردن و چک کردن تلفظ صحیح کلمات با استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن های آموزش زبان مدتهاست که رایج شده است ولی آنها تنها ابزار های کمکی برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی هستند که با بهره گیری از بستر اینترنت برای آموزش طراحی شده اند.  دروس تعاملی که مختص دوره های مورد نیاز زبان آموزان طراحی می شوند، ابزاری تخصصی و قابل شخصی سازی با نیاز های زبان آموزان است که در آموزش خصوصی مکالمه استفاده می شود و آموزش خصوصی آنلاین مکالمه زبان انگلیسی را به ابزار تکنولوژیکی پیشرفته ای مجهز کرده است.

مواردی که آموزش خصوصی توصیه نمی‌شود!

با در نظر گرفتن تمام مزیت های آموزش خصوصی زبان انگلیسی، این روش آموزشی برای افراد و موقعیت هایی  مناسب نیست. از جمله افرادی که مشکلات ارتباطی و عدم اعتماد به نفس کافی دارند، در کنار یادگیری زبان انگلیسی، نیاز به قرار گرفتن در موقعیت متنوع زیادی در جمع برای ایجاد ارتباط و داشتن مراوده با افراد مختلف نیز دارند و همچنین افرادی که طرحواره شرم و نقص در آنها فعال است نیز نیاز به رو در رو شدن با انسانها و ترسهای خود مخصوصا زمانی که در صحبت کردن اشتباه می کنند، دارند. البته حتی در چنین مواردی کلاس خصوصی زبان انگلیسی می تواند کمک بسیار خوبی در مرتفع کردن چنین مشکلاتی باشد، البته به این شرط که یا با حضور در جمع های مناسب و یا در کلاس عمومی به طور همزمان، در کنار دوره خصوصی، در برطرف کردن این موانع قدم هایی برداشته شود.

مواردی که کلاس خصوصی آنلاین توصیه می شود

کلاس خصوصی برای افرادی که از نظر امکان هماهنگی زمان شرکت در کلاس های عمومی به دلایل مختلف، دچار سختی در برنامه ریزی هستند پیشنهاد می شود. همچنین کسانی که به علت مشغله های شغلی و… امکان حضور منظم در کلاس های عمومی را ندارند معمولا از کلاس های خصوصی برای یادگیری استفاده می کنند. همچنین افرادی که نیاز به تقویت فقط یکی از مهارت های زبانی خود دارند و یا به علت نیاز به یادگیری سریعتر از حد معمول کلاس های جمعی را مناسب نمی‌بینند، در کلاس های خصوصی آیلتس و زبان انگلیسی شرکت می کنند. البته که با امکان برگزاری کلاس به صورت آنلاین عده زیادی از افرادی که به علت شرایط شغلی و تحصیلی مجبور به رفت و آمد به شهر های مختلف هستند و یا از شهرهایی که امکانات آموزشی مناسب و آموزش زبان انگلیسی با استاندارد های مطلوبی دارند، دور هستند نیز آموزش آنلاین زبان انگلیسی تنها راه حل ممکن است که خوشبختانه با پیشرفت زیرساختهای اینترنتی و همچنین تکنولوژی آموزش آنلاین این امکان در حد مطلوبی میسر شده است.

 

دریافت نوبت کلاس خصوصی آیلتس و مکالمه انگلیسی

 

 

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین آرا ۴.۷ / ۵. تعداد آرا: ۳

هنوز کسی به این مطلب رای نداده است. اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *