تمام اطلاعات راجع به کلاسهای آنلاین زبان که باید بدانید

کلاس مجازی زبان انگلیسی

مقدمه

آموزش زبان انگلیسی همیشه با حضور در فضای آموزشی ، رفت و آمد و دیدن آدمهای جدید و ایجاد ارتباطات جدید همراه بوده است. هدف یادگیری زبان انگلیسی و شرکت در آزمون آیلتس برای مهاجرت ویا ارتقاء شغلی همیشه با عطر و بوی تجربه آشنایی و ایجاد ارتباطات جدید و حس حضور، تبادل نوازش های مختلف بین مدرس و زبان­ آموزان و همچنین بین زبان آموزان ، در مورد آنچه که آموزش داده شده است تا پوشش و مدل مو، احساسات خوش آیندی  در ما ایجاد می کند که خود انگیزه ای برای حضور در کلاس و ادامه یادگیری حتی وقتی این فرایند سخت و ملال آور می شود، است.

حال آنکه اگر به این فرایند  با دقت توجه کنیم، حضور فیزیکی و تبادل نوازشی بین انسانها صرفا در نوع ارائه مطلب مورد آموزش و تکنیکهای به کار گرفته شده در آموزش تاثیر چندانی ندارد و در مقابل زمان رفت و آمد به کلاس زبان، دوری و نزدیکی آن به خانه و محل کارمان و به روز بوده  دوره آیلتس و منابع  به کار گرفته شده و غیره… عوامل تاثیر گزار در یادگیری ما بوده­اند.

تعاریف

لازم است در آغاز برای ایجاد تعامل مفیدتر اصطلاحاتی که معمولا در این حوضه استفاده می شوند، تعریف شوند.

کلاس غیر حضوری زبان و کلاس غیر حضوری آیلتس: کلاس غیر حضوری یا مجازی، کلاس آموزش زبان تحت اینترنت است که به دو شکل کلاس آنلاین زبان و کلاس آفلاین زبان برگزار می­شود.

کلاسهای آنلاین زبان انگلیسی: آموزش زبان تحت اینترنت به دوصورت آنلاین و آفلاین انجام می شود. کلاس آنلاین زبان انگلیسی به کلاسی گفته می شود که در آن  مدرس و زبان آموزان هم زمان در یک کلاس مجازی به تعامل و تبادل اطلاعات می پردازند و آموزش صورت می گیرد.

آموزش همزمان Synchronous : آموزش همزمان یا آنلاین که زبان آموزان و مدرس به طور همزمان در فضای کلاس مجازی حضور دارند و می توانند با هم تعامل گفتاری برقرار نمایید.

آموزش غیرهمزمان Asynchronous : آموزش غیرهمزمان یا کلاس غیرهمزمان به آموزشی گفته می شود که زبان آموزان به طور همزمان مورد آموزش قرار نمی گیرند و امکان استفاده از آموزش در زمان مناسب خود را دارند.

کلاس مجازی زبان انگلیسی -کلاسهای آنلاین

بررسی موضوع کلاس های آنلاین

با توجه به امکان یادگیری زبان انگلیسی در خانه و محل کار، این نگرانی به وجود می آیید که آیا آموزش کامل زبان انگلیسی در خانه امکانپذیر است؟

با در نظر گرفتن این واقعیت که حضور انسانها در کنار هم و تبادل نوازشی که برای احساس بودن از نظر روانی یک الزام است، انواع دوره های مجازی آموزش زبان انگلیسی و دوره آنلاین آیلتس فرصتی برای اکثر ما ایجاد کرده است که در دوره های آموزش زبان درخانه و از محل کارمان شرکت نماییم برخلاف باور سنتی این امکان وجود دارد که انسان ها در دنیای مجازی به تبادل احساسات و دانش بپردازند و کلاس آنلاین زبان انگلیسی تبدیل به یک فرایند ارتباطی موثر در یادگیری و تمرین مهارت های زبان و آیلتس شده است.

 

سوال اینجاست که بهترین آموزش آنلاین آیلتس و بهترین آموزش آنلاین زبان انگلیسی، همانطور که در محاوره رایج است، را چطور تشخیص دهیم و انتخاب کنیم.

آموزش غیر حضوری آیلتس و زبان انگلیسی با بهره گیری از امکانات آموزش آنلاین زبان انگلیسی در کنار امکانات آموزش آفلاین، بهترین نوع آموزش را ایجاد می کند بنابر این برای تصمیم گیری و انتخاب بهترین آموزش زبان انگلیسی دانستن اینکه چقدر از امکانات فضای مجازی به شکل غیر همزمان برای ارائه آموزش استفاده می شود، الزامی است. در دوره های آموزش زبان انگلیسی به صورت غیر حضوری این امکان که  از فضای مجازی برای بهبود آموزش و یادگیری  و پر  کردن خلاءهای  آموزشی  استفاده شود وجود دارد.همچنان برای   عده ای  از ما شرکت در  کلاسهای غیر حضوری زبان انگلیسی به دلایل آشنا نبودن و  ترس از تکنولوژی  راحت نباشد ولی به این معنا نیست که کلاس غیر حضوری زبان انگلیسی مفید و موثر نیست. در کلاس غیر حضوری آیلتس و زبان انگلیسی بیشتر فاکتورهای آموزش زبان به صورت فعال لحاظ می گردند. تفاوتهای کلاس حضوری وقتی غیر حضوری آموزش زبان قابل انکار نیست تفاوت ها هیچکدام به معنای آن نیست که آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی مفید و موثر نمی باشد و تجربه ثابت کرده است که به مرور زمان ما انسان ها با بهره گیری از خلاقیت و توانایی‌های خود در ارتقا و بهینه سازی کلاس های مجازی زبان انگلیسی به موفقیت چشمگیری دست خواهیم یافت.

بیشتر بخوانید  روزها و ساعت های برگزاری کلاس های آنلاین

 

نکاتی که برای انتخاب کلاسهای آنلاین زبان انگلیسی باید مد نظر قرار گیرند

بزرگترین ترس و دلیل عدم استقبال انسان ها از کلاسهای مجازی آموزش زبان انگلیسی تا به امروز عدم تعامل موثر در زمان آموزش بین زبان آموزان بوده است ولی با بهره‌گیری و تلفیق دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی با آموزش غیر همزمان نه تنها این نگرانی برطرف شود بلکه از پتانسیل بسیار خوبی برای آموزش و یادگیری استفاده می‌شود.

مواردی که باید برای انتخاب یک دوره غیر حضوری آموزش زبان انگلیسی در نظر گرفت همانند انتخاب دوره های حضوری است، نظم در ارائه دوره ها، نظم در شروع و به پایان رساندن دوره ها، توانایی مدرس برای انتقال اطلاعات و فراهم کردن موقعیت‌های مناسب زبان آموزان در تمرین کردن آنچه که آموخته اند، داشتن نگاه آموزشی و تعهد مجموعه ارتقاء آموزشی دوره ها، استفاده از تکنولوژی آموزشی و به کارگیری مدرسان توانا از جمله مواردی هستند که برای انتخاب باید مد نظر قرار گیرد ولی همچنین برای انتخاب کلاس غیر حضوری زبان انگلیسی نحوه و نوع ارائه دوره آنلاین و آفلاین(غیرهمزمان) در کنار هم بسیار مهم می باشد. از دیگر موارد مهم که باید مد نظر قرار گیرد میزان استفاده از امکانات فضای مجازی، از جمله کلاسهای آنلاین و بستر آموزشی مبتنی بر اینترنت، برای ارائه دوره ها است، این مورد آخر یکی از مزیت‌های آموزش غیر حضوری آیلتس و زبان انگلیسی می باشد و در اقتصادی کردن یادگیری زبان انگلیسی، در کنار بقیه مزایای آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی، بسیار مهم است و امکان بازدهی بیشتر در یادگیری مهارتهای چهارگانه زبان انگلیسی را ایجاد می نماید.

از دیگر مواردی که باید هنگام انتخاب یک دوره غیر حضوری آموزش زبان انگلیسی در نظر گرفت نحوه مدیریت زمان و ایجاد بهره‌وری مناسب با استفاده از آموزش همزمان و غیر همزمان است. و شاید از همه مهمتر، امکان دسترسی زبان آموزان تمام نقاط دنیا به کلاسهای آنلاین و دوره غیر حضوری آموزش زبان انگلیسی خود هستند.

کلاس های آنلاین اس÷ریچوکلاسهای آنلاین زبان اسپریچو

مزایا، فرصت ها و یک انتخاب

شاید بزرگترین مزیتی که کلاسهای آنلاین زبان انگلیسی ایجاد کرده است مهیا کردن امکان آموزش زبان انگلیسی در خانه و محل کار بدون صرف وقت برای رفت و آمد به کلاس باشد. دسترسی داشتن به آموزش با کیفیت حتی برای کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند چندان امکان‌پذیر نیست و معمولاً نیاز به انجام سفرهای درون شهری و گاهی طولانی می باشد. یکی از مواردی که معمولاً از مدرسان زبان انگلیسی پرسیده می شود این است که چگونه زبان انگلیسی در خانه و در کلاس های آنلاین بیاموزیم، که با آموزش زبان انگلیسی این امکان به خوبی ایجاد شده است و فرصت یادگیری و و آموزش کامل زبان انگلیسی در خانه و محل کار ایجاد گردیده است. کما اینکه همچنان یادگیری زبان انگلیسی در خانه رایگان نمی باشد ولی برای همه امکان دسترسی به آموزش با کیفیت ایجاد گردیده است بدون اینکار محدودیت ها و تفاوت های آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی، این روش آموزش مزیت خود را دارد که با ایجاد تطابق در ما انسان ها تبدیل به فرصتی بی بدیع گردیده است. ما همچنین این انتخاب را داریم که با توجه به شرایط زندگی خود و نیازهای حال حاضرمان آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی و یا حضور فیزیکی در کلاس درس را انتخاب کنیم و بسته به نیاز، وقت، شرایط و امکانات مان مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید ولی آینده آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی بسیار نویدبخش و امیدوار کننده است.

برای امتیاز دادن به این مطلب روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین آرا ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

هنوز کسی به این مطلب رای نداده است. اولین نفر باشید.

2 thoughts on “تمام اطلاعات راجع به کلاسهای آنلاین زبان که باید بدانید

    1. سلام
      برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کلاس خصوصی آیلتس این امکان وجود دارد ولی برای کلاس آنلاین انگلیسی و کلاس های مجازی آیلتس که به شکل گروهی هستند، مجموعه مدرس کلاس را مشخص می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *